Online ügyfélszolgálat belépés

Megváltozott a belépés az üzleti online ügyfélszolgálatra!

2024. január 24-ét követő napokban egy „Üzleti regisztráció megújítása” tárgyú levelet küldtünk e-mail-címedre. Az online felület eléréséhez kattints a levélben található "Megújítom a regisztrációt" gombra!
Kérjük, a regisztrációs folyamat végén ügyelj a "Regisztráció véglegesítése" gomb megnyomására!

Amennyiben elakadtál a regisztráció során, itt találsz segítséget:

1. A regisztrációs linkre kattintva nem töltődik be az oldal.

Ha problémát tapasztalsz az oldal betöltésénél, kérjük próbáld megnyitni a linket inkognitó vagy privát ablakban, vagy másik böngészőben!

2. E-mail-címem vagy telefonszámom ellenőrzéséhez nem kapok kódot.

A regisztráció során meggyőződünk kapcsolattartási adataid valódiságáról, ennek érdekében e-mail-címedre és telefonszámodra is egyszeri jelszót küldünk. Ha nem érkezik meg a jelszó, ellenőrizd a felületen megjelenített e-mail-címet, illetve telefonszámot. Amennyiben az e-mail-cím és a telefonszám is megfelelő, az „Egyszer használatos kód újraküldése” gombra kattintva tudsz új kódot kérni.

Amennyiben e-mail-címed vagy telefonszámod hibásan szerepel a rendszerünkben, adataid frissítését követően tudsz regisztrálni.

Hogyan tudom frissíteni az adataimat?

3. Milyen telefonszámot használhatok a belépéshez?

A belépéshez bármilyen általad használt telefonszámot megadhatsz, nem kell, hogy az a te, vagy céged nevén legyen, csak belépési azonosítóként, illetve kétfaktoros azonosítás esetén SMS kód küldésére használjuk.

Ha olyan telefonszámot adsz meg, amihez már korábban regisztráltál Telekom fiókot, a felület felkínálja az összevonás lehetőségét. Összevonást követően telefonszámoddal és e-mail-címeddel belépve is ugyanazokat a funkciókat, szolgáltatásokat érheted el.

4. Regisztráció véglegesítése

Kérjük, a regisztrációs folyamat végén ügyelj a "Regisztráció véglegesítése" gomb megnyomására, mert üzleti előfizetéseidet, számláidat csak a véglegesítést követően fogod elérni. A sikeres üzleti regisztrációról e-mailben is küldünk megerősítést.

5. Több céget is kezelek, hogyan tudom különválasztani őket?

Amennyiben több céget is kezelsz, minden cég nevében el kell végezned a regisztrációt. Ha a kezelt cégekhez nem tudsz eltérő e-mail címet és telefonszámot is megadni, cégeidet egy Telekom fiók alá vonjuk. Ennek ellenére a különböző cégekhez tartozó számlákat, előfizetéseket tudod elkülönítetten kezelni. A belépést követően az Áttekintés oldalon kiválasztható, hogy melyik cég nevében szeretnél ügyintézni, és a cégek között tudsz ki- és belépés nélkül váltani.

Ki a Telekom Ügyintéző?

A Telekom ügyintéző az a magánszemély, aki az üzleti ügyfél meghatalmazása alapján jogosult intézkedni valamennyi ügyfél-kiszolgálási csatornán (online rendszerek, üzleti ügyfélszolgálat, Telekom üzletek) a Magyar Telekom szolgáltatásaival és termékeivel kapcsolatban. Jogosult az ügyfél nevében a Szolgáltató által forgalmazott eszköz, előfizetés és szolgáltatás megrendelésére, lemondására, módosításra, továbbá ügyfélszolgálati, illetve a számlával kapcsolatos ügyekben való eljárásra.

Hogyan tudsz regisztrálni az üzleti ügyintézéshez?

1. Töltsd le a Telekom Ügyintézői nyilatkozatot, majd töltsd ki annak a személynek az adataival, akinek az online ügyintézéshez teljeskörű meghatalmazást szeretnél adni.

2. Az alábbi dokumentumokat küldd el az uzleti@telekom.hu e-mail címre:

  • a kitöltött és cégszerűen aláírt Telekom Ügyintézői nyilatkozatot
  • az aláírási címpéldány és cégkivonat másolatát.

3. A nyilatkozat feldolgozását követően automatikus értesítést küldünk a nyilatkozatban megjelölt kapcsolattartói e-mail címre, ami tartalmazza a regisztrációhoz szükséges egyedi linket.

4. Kattints az e-mailben található "Regisztrálok" gombra, és végezd el a Telekom ügyintézői regisztrációt.

     

Telekom Fiók

Online felületeinket regisztrációt követően, az általad választott, e-mail cím vagy telefonszám által azonosított Telekom fiók segítségével érheted el. Ha még nem rendelkezel Telekom fiókkal, az üzleti regisztráció során létrehozzuk neked. Ha már van Telekom fiókod, a regisztráció során a belépési azonosító megadásával automatikusan meglévő fiókodba léphetsz be és ahhoz kapcsolhatod hozzá jogosultságaidat.

A regisztrált Telekom fiókkal tudsz belépni a Telekom alkalmazásba és a Telekom webes önkiszolgáló felületeire is.

ico_telekom_app_84.svg

Töltsd le a Telekom alkalmazást és kezeld előfizetéseidet mobilodon is!