Számlabefizetés

Tájékozódj a számlabefizetés lehetőségeiről, válaszd a céged számára legkényelmesebb megoldást!

2024. március. 14-én (csütörtök) 18 órától  várhatóan március 16-án 8 óráig karbantartási munkák miatt a telefonos ügyfélszolgálatunk korlátozottan, a Telekom alkalmazás, a Telekom fiók, az Üzleti önkiszolgáló portál és a telekom.hu/uzleti nem lesz elérhető.

További információk

Számláidat az alábbi módokon fizetheted be:

Kép leírása: Üzleti online ügyfélszolgálaton

Üzleti online ügyfélszolgálaton

A Telekom fiókodban, amelybe mobil és/vagy vezetékes előfizetéseiddel egyaránt beléphetsz, bejelentkezés után a számláidat egy felületen láthatod.
A befizetést egységesen, egy oldalról indíthatod!

Belépek

Kép leírása: Telekom alkalmazás

Telekom alkalmazás

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással!
A letöltést megkezdheted az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

részletek

Kép leírása: Díjnet szolgáltatás

Díjnet szolgáltatás

Ha már rendelkezel Díjnet regisztrációval, számláid befizetését a Díjneten keresztül is kezdeményezheted!

részletek

Kép leírása: Átutalás

Átutalás

Elakadtál számlád befizetésében? Tekintsd meg részletes útmutatónkat és tudd meg, hogyan fizetheted be a postán kapott csekkedet átutalással!

részletek

Kép leírása: Csoportos beszedési megbízás

Csoportos beszedési megbízás

A Csoportos beszedési megbízás rugalmas és egyszerű megoldás! Előnye, hogy nem kell a naptáradat figyelned: mindig időben, a határidők figyelembevételével egyenlítheted ki számláidat.

részletek

Kép leírása: Postai csekk

Postai csekk

Tekintsd meg útmutatónkat és fizesd be számláidat könnyedén postai csekk segítségével!

részletek