Előfizetés testreszabása

Sokféle lehetőség közül választhatsz, hogy meglévő előfizetésed még többet nyújtson neked

2024. március. 14-én (csütörtök) 18 órától  várhatóan március 16-án 8 óráig karbantartási munkák miatt a telefonos ügyfélszolgálatunk korlátozottan, a Telekom alkalmazás, a Telekom fiók, az Üzleti önkiszolgáló portál és a telekom.hu/uzleti nem lesz elérhető.

További információk

Kiegészítő szolgáltatások testreszabása

Hol tudod a kiegészítő szolgáltatásokat megrendelni és menedzselni?

ico_uzleteinkben_84

Személyesen, időpontfoglalással
  

üzletkereső
1400-01.svg

Telefonon
a 1400-s számon

Hívom
ico_kerj_ajanlatot_84.svg

Add meg elérhetőséged, visszahívunk

Megadom
ico_telekom-alkalmazas-84

Telekom alkalmazásban
   

Részletek
online belépés

Üzleti
Önkiszolgáló Portálon

Belépek

Hogyan tudsz belépni az Üzleti Önkiszolgáló Portál felületére?

Kattints ide, hogy megtekintsd részletes útmutatónkat a belépés menetével kapcsolatosan.

Egyenlegek, szolgáltatások

Az Üzleti Önkiszolgáló Portálon keresztül az Egyenlegek, Szolgáltatások menüpontban megtalálod a mobil előfizetésedre vonatkozó adatforgalmi, hívás és szerződéses adatokat. A szolgáltatások és beállításoknál pedig a főbb szolgáltatás kategóriák melletti lefelé mutató nyílra kattintva tudod a szolgáltatásokat, beállítani, megrendelni, lemondani. Itt tudsz rendelni eseti és havonta megújuló vagy EU roaming helyzetben is felhasználható Extra Adatot előfizetéseidhez!

Az Üzleti önkiszolgáló Portálon keresztül kezelhetsz csoportokat, profilokat, megtekintheted a szolgáltatások beállításának állapotát, aktiválhatod és felfüggesztheted SIM kártyádat és magánflottát mozgathatsz át céges flottába.

A Telekom Alkalmazásban válaszd ki az előfizetésed és tudsz rendelni Kiegészítő szolgáltatásokat és a További beállításokban menedzselheted Híváskezelő szolgáltatásaidat.

Informatikai szolgáltatások testreszabása

Hol tudod az informatikai szolgáltatásokat megrendelni és menedzselni?

ico_uzleteinkben_84

Személyesen, időpontfoglalással
  

üzletkereső
1400-01.svg

Telefonon
a 1400-s számon

Hívom
ico_kerj_ajanlatot_84.svg

Add meg elérhetőséged, visszahívunk

Megadom
online belépés

Üzleti
Önkiszolgáló Portálon

Belépek

Hogyan tudsz belépni az Üzleti Önkiszolgáló Portál felületére?

Kattints ide, hogy megtekintsd részletes útmutatónkat a belépés menetével kapcsolatosan.

Az Üzleti Önkiszolgáló Portálon az Informatikai szolgáltatások menüpontban megtalálod az aktuálisan elérhető informatikai szolgáltatásokat.

A szolgáltatás csempéjére kattintva megjelenik számodra a választott szolgáltatás általános leírása.

A „Részletek” gombra kattintva további csoportosításban láthatod a szolgáltatásokat.

A „csomag kiválasztása” gombra kattintva több különböző konstrukcióval rendelkező csomagot találsz.

Amint kiválasztottad a számodra megfelelő csomagot, kattints a „Részletek” gombra, így az adott szolgáltatás oldalára érkezel.

A szolgáltatás oldalán látod, ha rendelkezel már aktív szolgáltatással, vagy a szolgáltatás megrendelhető állapotban van, esetleg, ha már folyamatban van a megrendelés.

A szolgáltatás oldalán a „További műveletek” gombra kattintva tudsz módosítani vagy egyéb beállításokat elvégezni.

A szolgáltatás leírása alatt megtalálod a „Szolgáltatás részleteit”, ahol megrendelheted a szolgáltatást, továbbá módosíthatod már meglévő szolgáltatásodat.